Wednesday 13 February 2013

Masih Dalam Perubatan Barah

Salam Tahun Baru Semua...

Sudah lama rasanya tidak update blog....Ini adalah kerana kesibukan melayan keletah anak ketika cuti dan banyak perkara yang dilakukan.
Saya benar-benar ingin mengeketengahkan perubatan barah ini kerana makin ramai wanita malaysia yang menghidap penyakit barah payudara ini...

saya telah mengambil beberapa gambar bagaimana Haji Awang berubat pesakit2 yang datang berubat dengan beliau.

Tetapi buat masa ini saya ada sedikit masalah ketika mahu diuploadkan gambar tersebut..saya akan perbaiki kerosakan tersebut dengan kadar segera...

Tujuan saya jelas hanya ingin membantu wanita diluar sana yg masih masih mencari rawatan alternatif selain rawatan moden...

P/s...........       Rasulullah SAW bersabda, "Tidaklah seorang muslim menderita sakit kerana suatu penyakit melainkan Allah menggugurkan kesalahan-kesalahannya dengan penyakit itu, sebagaimana pohon yang menggugurkan daun-daunnya". (HR Bukhari, Muslim)

Dari Ummu Al-Ala', dia berkata : "Rasulullah Shallallahu 'alaihi wa sallam menjengukku pada masa aku sedang sakit, lalu baginda berkata. 'Gembirakanlah wahai Ummu Al-Ala'. Sesungguhnya sakitnya orang muslim itu membuatkan Allah mengampunkan dosa-dosanya, sebagaimana api yang menghilangkan kotoran pada emas dan perak". (HR Abu Daud)


sekian dahulu buat masa ini...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih diatas sokongan anda semua

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...