Tuesday 29 January 2013

Sambungan Dari Perubatan Barah cara Tradisional

Salam semua...

Disini saya ingin menyambung kembali akan perubatan barah secara tradisional ini....
Dalam Entry sebelum ini...saya terlupa untuk memberi sedikit profil tentang pengamal perubatan ini iaitu Haji Che Awang Bin Chik...InsyaAllah, dalam Entry ini akan saya kembangkan sedikit akan salasilah keluarga Haji Che Awang.

Untuk pengetahuan semua..Haji Che Awang dilahirkan di Kampung Periok,Chabang Empat Tumpat Kelantan....Beliau adalah anak tunggal dalam keluarga...Beliau Mempunyai 8 orang anak dan seorang isteri.....

Cara beliau berubat adalah dengan menggunakan ayat2 suci Al-Quran....dan sedikit tepung tawar dan air tawar untuk disapu pada tempat yang sakit...Rumah beliau sentiasa dikunjungi oleh org ramai yang ingin mendapatkan rawatan...saya syorkan kalau anda tidak mahu menunggu lama sila datang selain hari jumaat..Ini adalah kerana  Hari Jumaat sentiasa di penuhi orang ramai yang ingin berubat,mungkin anda terpaksa menunggu lama.....

P/s....untuk Entry seterusnya saya akan upload gambar Haji Che awang dan bagaimana situasi cara  rawatan yang beliau lakukan.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih diatas sokongan anda semua

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...